Anne&Max x Brandt & Levie
Voor Anne&Max heb ik de campagne ontwerpen van De Brandt & Levie Hotdog ontworpen. Het is een mooie samenwerking tussen Brandt & Levie en Anne&Max met een gezamenlijk doel om bewuste en duurzame keuzes te maken voor minder en beter vlees. Voor de campagne heb ik posters en tafelkaartjes voor in de vestigingen ontworpen.

Power to the Pieper i.s.m. FoodCabinet
Voor de Power to the Pieper campagne heb ik samen met FoodCabinet de marketingmaterialen gemaakt voor 2024. Elk jaar wordt er voor kinderen bij verschillende telers door heel Nederland een aardappelrooidag georganiseerd. Ik heb de illustratie van de aardappel ontworpen vanuit het logo en deze staat symbool voor kracht. Het krachtpatser komt onder andere terug in social media posts om voedzame aardappelrecepten onder de aandacht te brengen die je power geven voor bijvoorbeeld een work-out.


Haan Beheer Huisstijl
Voor Haan Beheer heb ik de volledige huisstijl ontworpen. Ze bieden een breed aanbod, van huurwoningen tot vakantiewoningen, en geven ook bouwadvies. Het logo visualiseert dit diverse woningaanbod met meerdere huizen in één ontwerp. De lijnen zijn geïnspireerd op bouwkundige tekeningen en vormen diverse bouwsteenelementen. Daarnaast heb ik een bijpassend kleurenpalet ontwikkeld met warme baksteenkleuren, aangevuld met blauw voor een professionele uitstraling.



Anne&Max To go & Slow
Bij Anne&Max kun je in de vroege ochtend terecht voor een snelle koffie to go. Op dagen dat je meer tijd hebt, kun je genieten van een uitgebreid ontbijt. Deze contrasten wilde ik weergeven in een tweedeling voor deze campagne: de dinsdagochtend met een cappuccino to go en een croissant of bananenbrood, en de zaterdagochtend met een uitgebreid ontbijt en slow koffie. Door eenheid te creëren zijn de producten verbonden, maar het geheel klopt door de lijn en de verschillende achtergronden.
Mag. Magazine
MAG. is een tijdschrift waarin jonge kunstacademiestudenten hun werk en visie presenteren rond een hoofdthema. De onderstreepte lijn staat voor het invullen van het thema en verschilt per maand. In het ontwerp wordt gebruik gemaakt van een onderstreepte lijn ook om afbeeldingen en tekst met elkaar te verbinden.


Totó Vino e Cucina
Totó Vino e Cucina is gespecialiseerd in private dining, bedrijfs- en evenementencatering met een sterke focus op verse, seizoensgebonden ingrediënten en Italiaanse lokale producten. In Italië nemen ze de tijd voor een maaltijd en de groei van de ingrediënten, dit was dan ook het uitgangspunt voor het ontwerp. Het blad staat voor groei, terug naar de essentie en de roots in Italië. Het kleurenpalet is gebaseerd op het Italiaanse landschap.









Brandboek VakantieVeilingen
Bij VakantieVeilingen staat fun en het spel van het bieden tot winnen centraal. We hebben een brandboek gemaakt waar onder andere de visie, missie en visuele identiteit van VakantieVeilingen wordt gecommuniceerd in de sprankelende kleuren met uitvergrote confetti als elementen.
Anne&Max MVO Rapport
Het MVO rapport voor Anne&Max is een overzicht geworden waarin onderwerpen en cijfers centraal staan op gebied van duurzaamheid en maatschappelijk ondernemen. Het verslag bevat onder andere de missie en visie, maar ook de doelen voor de komende jaren waar Anne&Max zich voor inzet. Ik heb zowel een digitale versie als een printversie ontworpen voor partners.



Hello variatie
HelloFresh staat voor gemak, inspirerende recepten en gevarieerde maaltijden die bij je thuis worden bezorgd. Variatie en creativiteit bij koken is altijd een uitdaging. Het concept voor de poster draait om variatie op je bord en de ruime keuze die je bij HelloFresh aan recepten hebt.


Ook samenwerken of een keer koffie drinken?






My dress is more beautiful then my marriage
Op Marktplaats worden veel bruidsjurken aangeboden, maar de gezichten op de foto's zijn altijd verborgen. Het boek is helemaal wit om de inhoud te verbergen. Je moet de pagina's aan de zijkant openscheuren om de binnenkant te bekijken. Dit symboliseert tevens de manier waarop iemand een foto verscheurt als de relatie eindigt.




Grootheidswaanzin
De campagne Grootheidswaanzin van SlajeSlag draait om A-merken. Grote merknamen die groots worden uitlicht. Door letterlijk een enorme uitvergroting te maken van een reeks producten waarbij een miniatuur persoon zichtbaar is en zich verwonderd over het object. Dit zorgt voor een reeks met meerdere producten die ingezet zijn voor social, nieuwsbrieven, website banners en als poster.




Internationaal Danstheater
Internationaal Danstheater is één van de oudste dansgezelschappen van Nederland en voor hun 50 jarig bestaan heb ik in samenwerking met Meester Ontwerpers een glossy gemaakt met artikelen en interviews rondom het danstheater. We hebben speelsheid en beweging gecreëerd door de ronde vorm als element terug te laten komen vanuit het logo.


Linda. advertentie
Voor Linda. Magazine lichten we elke maand andere content uit, voor deze editie ligt de focus op interieur. De confetti verschilt per maand en is organisch in gebruik, ook de kleurstellingen zijn aan te passen aan het onderwerp. Het feestelijke en organische gevoel van winnen wilden we terug laten komen in de advertentie.






















